پارتیشن ها به واقع نوعی دیوار مصنوعی به شمار می روند که مهم ترین دلیل استفاده از آن ها جدا سازی فضا و تفکیک محیط می باشد. این وسیله در انواع مدل ها برای نیازهای مکانی مختلف تولید می گردد. یکی از پر مصرف ترین نوع پارتیشن ها ، پارتیشن شیشه ای می باشد که متریال اصلی به کار رفته در آن از شیشه می باشد و ویژگی های خاص خود را دارد.


پارتیشن شیشه ای به جهت مکانی که از آن استفاده می شود دارای انواعی از جمله پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لیس یا پارتیشن شیشه ای دو جداره می باشد. شیشه به کار رفته برای تولید پارتیشن های شیشه ای می تواند به صورت های مختلف اجرا شود. از شیشه سکوریت یا شیشه نشکن تا انواع شیشه های دکوراتیو، شیشه رنگی و... برای ساخت آن قابل استفاده می باشد. در این قسمت ما درباره پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس صحبت خواهیم نمود.


پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره

همان طور که از نام این نوع پارتیشن شیشه ای مشخص است، قاب و فریمی در ساخت آن ها وجود ندارد اما در اصل باید گفت فریم استفاده شده در این نوع پارتیشن بسیار ظریف و باریک است به گونه ای که به نام پارتیشن شیشه ای فریم لس معروف شده است. فریم های مورد استفاده در این محصول فریم هایی با جنس آلومینیوم یا استیل است که به صورت بسیار ظریف مورد استفاده قرار گرفته است به گونه ای که از فاصله ی دور تنها چیزی که از این پارتیشن به چشم می خورد شیشه استفاده شده در آن است.


در پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره می توان از شیشه سکوریت یا شیشه میرال استفاده نمود، البته این نوع از پارتیشن از شیشه تک جداره یا تک لایه بهره می گیرد. فریم این پارتیشن از جنس استیل یا آلومینیوم در کنار این شیشه جلوه زیبایی به محیط خواهد داد. قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس به دلیل متریال بکار رفته در آن و استفاده کم از فلز مقرون به صرفه می باشد.


از پارتیشن فریم لس تک جداره در چه مکان هایی استفاده می شود؟

بدلیل اینکه شیشه و فریم مورد استفاده از این پارتیشن بسیار نازک و ظریف می باشد ، بهترین انتخاب برای فضاهایی می باشد که محیط کمی داشته و نیاز به جداسازی فضا دارد. کمترین میزان اشغال فضا با پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس قابل انجام می باشد. همچنین بدلیل شیشه ای بودن پارتیشن می توان در فضایی که نیاز به ورود نور می باشد از آن استفاده نمود. از دیگر محیط هایی که از این پارتیشن می توان استفاده نمود فضاهایی است که نیاز به معاشرت و کار گروهی بوده و یا مدیران ارشد اداره یا شرکت به نظارت بر روی کارمندان و پرسنل نیاز دارند. بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای اجرای پارتیشن اداری می تواند پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره باشد.


پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره


پروفیل های پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس

هر یک از پارتیشن ها استانداردهایی جهت استفاده از پروفیل و محکم نمودن آن ها دارند که در پارتیشن شیشه ای فریم لس تک جداره می توان از پروفیل هایی با اندازه 1.5 تا 7 سانتی متر به جهت افزایش استحکام پارتیشن استفاده نمود.


نصب پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس

به دلیل آن که اصلی ترین جنس به کار رفته در این نوع پارتیشن شیشه می باشد، نصب و اجرای آن می بایست با دقت انجام گیرد. معمولا در پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس از شیشه سکوریت یا شیشه نشکن به قطر 10 میلی متر استفاده می شود و در قاب نازک و ظریف ساخته شده جای می گیرد. بدلیل نبود فریم ضخیم این پارتیشن ها دید بیشتری را به فرد خواهد داد و زیبایی محیط را چند برابر می کند.


مزایای پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس:

• قابلیت استفاده در محیط هایی با فضای کم

• زیبایی منحصر به فرد و ظرافت آن ها

• استفاده از فریم نازک برای افزایش ورود نور به محیط و جلوگیری از منع دید

• استحکام بالا بدلیل استفاده از شیشه سکوریت ( شیشه میرال )


پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس


هزینه پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس

بدلیل استفاده بسیار محدود از فلز در فریم و یراق آلات و پروفیل های کم در این نوع پارتیشن و علاوه بر این بهره گیری از شیشه به عنوان اصلی ترین متریال ، هزینه پارتیشن شیشه ای مقرون به صرفه تر از سایر پارتیشن ها می باشد. جهت استعلام قیمت پارتیشن شیشه ای تک جداره فریم لس و یا سایر محصولات می توانید به کارشناسان شرکت ترنج آذین در ارتباط باشید.