هندریل یا نرده شیشه ای را بر اساس نیاز می توان در مدل های گوناگون ساخت. از مدل های پرطرفدار و بسیار شیک هندریل شیشه ای می توان به نرده شیشه ای روکار یا نرده شیشه ای توکار (دفنی) نام برد. شرکت ترنج آذین به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های سازه های شیشه ای قادر به تولید با کیفیت ترین محصولات شیشه ای می باشد که جهت خرید نرده شیشه ای و نصب آن می توانید کلیه مراحل را به ما واگذار نمایید.


نرده شیشه ای توکار یا دفنی

به منظور ساخت نرده شیشه ای محکم و مقاوم می توان از این مدل استفاده کرد. با توجه به ساخت این نرده ها به وسیله شیشه سکوریت لمینت شده و همچنین استفاده از پروفیل های آلومینیومی توکار این مدل از نرده های شیشه ای از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. شیشه سکوریت بکار رفته در این نرده ها در دو مدل 8 در 8 و یا 6 در 6 می باشد که به صورت تکه ای نصب و اجرا می شوند.


بدلیل افزایش استحکام نرده شیشه ای معمولا قطر و ضخامت شیشه سکوریت بالاتر ( بین 16 تا 20 میلی متر) از سایر مدل ها بوده و می توان از آن در فضاهایی همچون محیط کار یا فضاهای تجاری و پاساژ ها که رفت و آمد و احتمال آسیب زیاد است استفاده نمود.پایه های نگهدارنده نرده شیشه ای یوچنل توکار یا دفنی را می توان تا عمق 25 سانتی در داخل کار نصب نمود تا از استحکام بالاتری برخوردار شود.


اتصالات نرده شیشه ای توکار

به منظور ساخت این نوع هندریل از اتصالات آلومینیومی به شکل U که فرم شیاردار دارد و شیشه سکوریت در شیار آن نصب می شود بهره گرفته خواهد شد. این اتصال در دل سازه قرار خواهد گرفت و به عبارتی در دل کار دفن خواهد شد. بنابراین در این مدل می توان بدون نیاز به پایه عمودی اقدام به ساخت نرده شیشه ای نمود. با توجه به عدم نیاز قاب جهت مهار در سایر قسمت های این نرده ، استفاده از آن در مکان های لوکس زیبایی دو چندانی را به ارمغان خواهد آورد.

نرده شیشه ای توکار


کاربرد های نرده شیشه ای توکار

امروزه استفاده از شیشه به عنوان نرده شیشه ای در فضاهای بسیاری بدلیل ایجاد زیبایی دو چندان و خاص بودن آن مورد استقبال قرار گرفته است. بنابراین به دلیل استحکام زیاد این نوع نرده شیشه ای و استفاده از شیشه سکوریت ضخیم ، می توان از آن در فضاهای مختلفی همچون بالکن ها ، تراس ، مراکز تجاری و پاساژ ها ، ویلاها ، پله شیشه ای ، و... استفاده نمود. با توجه به کاربرد این نرده ها به عنوان حفاظ ، جان پناه و همچنین ایجاد جدا کننده در فضا ، در مکان های مختلف چه در داخل چه در خارج ساختمان قابل استفاده می باشد.


نصب نرده شیشه ای دفنی

به منظور نصب این نوع هندریل شیشه ای پیش از هر چیز تعداد و ابعاد شیشه سکوریت با قطر مورد نظر در کارخانه ساخته خواهد شد. سپس در محل نصب اقدام به فیکس کردن محل اتصالات دفنی در داخل کار می نمایند. انجام این کار با ایجاد سوراخ هایی عمیق در دل کار انجام خواهد گرفت ( برای هر پنل چهار سوراخ نیاز می باشد). انجام اصولی زیر سازی برای نصب نرده شیشه ای دفنی به منظور استحکام و تراز بودن پنل ها ، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. پس از نصب اتصالات شیار دار U شکل ، پنل ها نیز در داخل شیارها فیکس می شوند. در مرحله آخر اقدام به تراز نمودن فواصل بین هر پنل می نمایند.


مزایای هندریل شیشه ای توکار

✔ سرعت نصب بالا

✔ استحکام و ایمنی این نوع نرده شیشه ای در برابر ضربه و...

✔ عدم تغییر شکل و یا تغییر رنگ که این امکان را به آن خواهد داد در هر نوع شرایط آب و هوایی از آن استفاده نمود.

✔ طول عمر بالا

✔ جلوه مدرن و شیک با استفاده از شفافیت این نوع نرده ها و همچنین بزرگ تر جلوه دادن محیط

✔ و...

هندریل شیشه ای روکار


نرده شیشه ای روکار

از دیگر مدل های هندریل شیشه ای نرده شیشه ای روکار می باشد که تنها تفاوت آن با نرده شیشه ای دفنی در این است که اتصالات آلومینیومی این نوع نرده در بیرون از کار و در کف نرده انجام می گیرد. اتصالات نرده شیشه ای روکار نیز به صورت یو چنل و دارای شیار جهت مهار پنل های شیشه سکوریت می باشد که به صورت قرنیز آلومینیومی شکل دو تا دور نرده را احاطه می کند. اتصالات شیار دار به وسیله بولت های مخصوص در کف کار مهار می شوند و پس از آن کاور های آلومینیومی بر روی اتصال یو چنل جهت افزایش زیبایی استفاده می گردد.


استحکام این نوع نرده ها نیز بالا بوده و نکته مثبت آن ها تعویض راحت پنل های شیشه ای در صورت بروز آسیب می باشد. دلیل این امر استفاده از پروفیل های مهار کننده در بیرون کار می باشد. ارتفاع این پروفیل ها در حدود 10 سانتی متر می باشد و خود آن ها نیز زیبایی و جلوه خاصی به محیط می دهند.


در پایان جهت استعلام قیمت نرده شیشه ای می توانید با کارشناسان شرکت ترنج آذین در ارتباط باشید. به منظور تخمین قیمت نرده شیشه ای در مدل های مختلف نیاز به متراژ انجام این کار جهت اطلاع از تعداد پنل های شیشه سکوریت ، پروفیل های مهار کننده و یراق آلات می باشد.